کلاب هاوس، یوتیوب، اینستاگرام و همه ...

ساخت وبلاگ

خرید آنلاین کتاب

شما می توانید با خرید آنلاین کتاب های زیر برای همسر خود هدیه ای مناسب به او بدهید بدون اینکه نیاز باشد از خانه بیرون بروید.

مردی به نام اُوِه

رمان موفق و پرفروش «مردی به نام اوه» اثر فردریک بکمن، روایت مرد ۵۹ ساله‌ی عبوسی است که پس از مرگ همسرش دلیلی برای زندگی پیدا نمی‌کند. این مرد بداخلاق که زندگی آسوده‌ای ندارد، با سخت‌گیری‌های بی‌موردش عرصه را بر تمام ساکنان محل و همسایه‌ها نیز تنگ کرده است؛ اما با ورود یک خانواده‌ی ایرانی به محله، زندگی اوه به سمت دیگری سوق پیدا می‌کند و حضور این خانواده، مرگ را که از هر روزنه به خانه‌ی اوه سرک می‌کشد و از رگ گردن به وی نزدیک‌تر می‌شود، وادار می‌سازد تا از تعقیب او دست بکشد.

رمانی با مضمون کتاب «مردی به نام اوه» می‌تواند بهترین کتاب برای هدیه به همسر باشد؛ چراکه داستان اوه روایت زندگی مشترک اکثر ماست. انسان‌هایی اجتماعی و عاطفی‌ که بالاخره روزی با تنهایی دست‌و‌پنجه نرم خواهیم کرد، اما مادامی که مهارت تنها زیستن را کسب نکرده باشیم و نتوانیم حضور تنهایی را در زندگی‌مان به رسمیت بشناسیم، حتی  اندیشیدن به آن لرزه بر اندام‌مان می‌اندازد.

هفت عادت مردمان موثر

آلبرت اینشتین دریافته بود که «مسائل خاصی که با آن‌ها روبه‌رو می‌شویم، در همان سطح از تفکری که آن‌ها را برایمان به وجود آورده است، قابل‌ حل نخواهد بود.» استفن آر. کاوی در کتاب «هفت عادت مردمان موثر» مسئله بالا را تکمیل کرده و بیان می‌کند که اگر انسان خواهان حل مسائل عمیق در حوزه‌های مختلف است، به سطح تازه‌ای از تفکر و الگویی اصولی نیاز دارد. او معتقد است شیوه رویایی با مسائل باید به عاداتی کارآمد تبدیل شود.

«هفت عادت مردمان موثر» نمونه‌ی یک کتاب مناسب برای هدیه به آقایان و پسرانی است که قصد دارند علاوه ‌بر رشد شخصی و توسعه‌ی توانمندی‌های فردی، مهارت‌های ارتباطی و اجتماعی خود در حیطه‌ی کاری را نیز بهبود ببخشند. سه فصل اول کتاب به معرفی و بررسی عادت‌هایی می‌پردازد که به رشد شخصی می‌انجامند و در سه فصل بعدی تمرکز نویسنده بر عادت‌هایی است که موجب توسعه فعالیت‌های اجتماعی و گروهی می‌شوند.

آمریکانا

چیماماندا انگزی آدیچی، نویسنده‌ی موفق اهل نیجریه‌ که نیویورک تایمز او را مهم‌ترین نویسنده‌ی جوان جهان خوانده است، در آخرین اثر خود به نام «امریکانا» به موضوع مهاجرت و مشکلات ناشی از این پدیده‌ی فرهنگی پرداخته است. این کتاب که در لیست دوازده رمان برتر قرن بیست‌ویکم قرار دارد، در دل روایت داستانی از مهاجرت و جدایی دو دوست و عاشق دیرینه، در کنار پرداختن به مسئله‌ی تبعیض نژادی، مخاطرات فرهنگی‌‌ فراوانی که در دوران گذار کشورهای جهان سوم متوجه آنها می‌شود را به تصویر کشیده است.

«امریکانا» از تلاش مهاجران برای بازیابی هویت گمشده‌ای می‌گوید که گویی با ترک خانه از جانشان کنده شده و جایی بین مرزهای جغرافیایی جا مانده است و باعث می‌شود از خود سوال کنیم که کدام نسخه‌ی ما به واقعیت‌مان نزدیک‌تر است؟ آنکه قبلا در وطن می‌زیست یا شخص جدیدی که پس از مهاجرت به آن تبدیل می‌شویم؟

کلاب هاوس، یوتیوب، اینستاگرام و همه ......
ما را در سایت کلاب هاوس، یوتیوب، اینستاگرام و همه ... دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : متخصص club10 بازدید : 156 تاريخ : دوشنبه 30 خرداد 1401 ساعت: 3:32

وقتی فردی که دنبال می‌کنید پخش زنده را به اشتراک می‌گذارد، تصویر نمایه او در بالای فید با حلقه‌ای رنگارنگ و کلمه Live ظاهر می‌شود . برای مشاهده پخش زنده آنها روی عکس نمایه آنها ضربه بزنید یا کلیک کنید.
می توانید پخش زنده را در برنامه اینستاگرام یا در Instagram.com تماشا کنید.
هنگام مشاهده پخش زنده
به خاطر داشته باشید که وقتی شروع به تماشای یک پخش زنده می‌کنید، ممکن است فرد اشتراک‌گذاری کننده و هر کس دیگری که در حال مشاهده است، ببیند که شما ملحق شده‌اید. هنگام مشاهده پخش زنده یک نفر، می توانید:
پیام بگذارید. روی Comment (برنامه اینستاگرام) ضربه بزنید یا روی Add a comment (Instagram.com) در پایین سمت راست کلیک کنید و یک نظر تایپ کنید.
یک نظر را لایک کنید. پسندیدنزیر نظر ضربه بزنید . تعداد لایک هایی که یک نظر دریافت می کند در زیر آن نمایش داده می شود.
به یک نظر پاسخ دهید. پاسخزیر نظر ضربه بزنید و پاسخ را تایپ کنید.
به ویدیو واکنش نشان دهید. در پایین سمت راست ضربه بزنید پسندیدنو یک ایموجی را انتخاب کنید.
ویدیو را به اشتراک بگذارید ارسالدر پایین سمت راست یا Share Video ضربه بزنید و انتخاب کنید که می خواهید آن را با چه کسی به اشتراک بگذارید.
هرکسی که پخش زنده را تماشا می‌کند، می‌تواند ببیند چه زمانی ویدیو را لایک می‌کنید یا در مورد آن نظر می‌دهید.
پخش زنده پخش مجدد
اگر فردی پخش پخش زنده را در نمایه خود به اشتراک گذاشته باشد، آن را در برگه ویدیوی وی در نمایه وی مشاهده خواهید کرد. می توانید لایک کنید، نظر بدهید یا یک ویدیو را در یک پیام مستقیم ارسال کنید.
 

چطور بازدید کننده لایو را افزایش دهیم؟

روش‌های زیادی برای افزایش مخاطبان در لایو وجود دارد. برگزاری کمپین تبلیغاتی قبل از شروع لایو، کمک گرفتن از فالوورهای پیج و یا خرید بازدید لایو اینستاگرام.

 

منبع: Help Center

کلاب هاوس، یوتیوب، اینستاگرام و همه ......
ما را در سایت کلاب هاوس، یوتیوب، اینستاگرام و همه ... دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : متخصص club10 بازدید : 139 تاريخ : دوشنبه 16 خرداد 1401 ساعت: 14:57

 

در اینجا، می‌توانید نکات بسیار مفیدی را در راه تحقیق و خرید ملک در استانبول بیابید، از جمله قیمت‌های کاهش یافته، تماس‌هایی برای خدمات انگلیسی زبان، وام مسکن، چک‌های حقوقی و غیره. اگرچه ما از افراد داخلی استانبول هستیم. اطلاعات زیر نیز برای ما و کسانی که در خارج از کشور زندگی می کنند و مایل به خرید ملک برای فروش در استانبول هستند بسیار مفید است.


 

چگونه در استانبول ملک بخریم؟
چگونه در استانبول ملک بخریم؟  (نکات داخلی، مکان ها، فرآیند خرید)برای بسیاری از افراد محلی در استانبول، خرید ملک از مراحل تحقیق و نهایی شدن ممکن است تا یک هفته طول بکشد. با این حال، اگرچه می‌توان آن را در مدت زمان کوتاهی انجام داد، توصیه می‌کنیم حداقل سه تا شش ماه به خودتان فرصت دهید تا تصمیم درستی برای ملک ایده‌آل بگیرید که بهترین سرمایه‌گذاری شما خواهد بود.

خود را برای خرید ملک در استانبول آماده کنید
استانبول طیف گسترده ای از پروژه های جدید املاک و مستغلات را ارائه می دهد که برای هر بودجه ای بسیار مناسب هستند. علاوه بر پروژه‌های جدید در بسیاری از مناطق و محله‌های محبوب شهر، پروژه‌های تحول شهری نیز فرصت‌های خوبی را برای این بخش فراهم می‌کند. ساختمان های نوسازی شده برای فروش خانه ها و آپارتمان ها را با قیمت های بسیار مقرون به صرفه تضمین می کند.


علاوه بر این، کاهش حدود 40 درصدی ارزش لیر ترکیه در برابر ارزهای اصلی خارجی از یک سال گذشته، فرصت خوبی را برای سرمایه گذاران برای بهره مندی از این وضعیت ایجاد کرده است. و اگر بحران در بخش املاک و مستغلات را به واسطه میلیون‌ها واحد مسکونی، خانه و آپارتمان نوساز به مدت ۲ سال با کاهش قیمت‌ها در انتظار خریداران احتمالی خود قرار دهیم، از این منظر می‌توان دو برابر سود برد. همینطور برای صاحبان ملک دوم که قیمت ها را کاهش دادند و منتظر خریداران خود بودند.

همچنین بسیاری از املاک هستند که در این مدت به فروش نمی رسند و هم شرکت ها و هم افراد محلی درگیر یک زنجیره وام مسکن مالی هستند و این بدان معناست که آنها برای فروش املاک خود عجله زیادی دارند. و بنابراین می توانید یک معامله خوب داشته باشید.

انتخاب مکان مناسب
بستگی به این دارد که چرا می خواهید در استانبول ملک بخرید. برای زندگی یا سرمایه گذاری؟


 

بهترین مکان برای زندگی در استانبول
اگر واقعاً علاقه‌مند به زندگی شهری هستید، از شب‌های پر جنب و جوش شهر، خیابان‌های پر جنب و جوش، بودن در مرکز شهر، به طور ایده‌آل در فاصله پیاده‌روی تا تمامی امکانات ضروری و در مرکز حمل‌ونقل لذت ببرید، ما مناطق و محله‌های زیر را به شما پیشنهاد می‌کنیم. . اگر در حال کار هستید، باید به محل کارتان نزدیک باشد تا از ترافیک معروف استانبول در امان بمانید.

طرف اروپایی
بی اوغلو، شیشلی، جهانگیر، بشیکتاش ، اورتاکوی ، سارییر، باکرکوی، یشیلکوی، فاتح
سمت آسیایی
Uskudar ،  Kadikoy ، Moda، Acibadem، Bostanci، Atasehir، Suadiye، Maltepe
بهترین مکان ها برای سرمایه گذاری در استانبول
اگر واقعاً علاقه‌مند به زندگی شهری هستید، از شب‌های پر جنب و جوش شهر، خیابان‌های پر جنب و جوش، بودن در مرکز شهر، به طور ایده‌آل در فاصله پیاده‌روی تا تمامی امکانات ضروری و در مرکز حمل‌ونقل لذت ببرید، ما مناطق و محله‌های زیر را به شما پیشنهاد می‌کنیم. . اگر در حال کار هستید، باید به محل کارتان نزدیک باشد تا از ترافیک معروف استانبول در امان بمانید.

طرف اروپایی
بشیکتاش، تقسیم، شیشلی، باکرکوی، باشاکشهیر، بیلیکدوزو، آرناووتکوی (نزدیک فرودگاه IST)، باچلیولر، کوچوکچکمچه
سمت آسیایی
Uskudar، Kadikoy، Sancaktepe، Cekmekoy، Umraniye، Atasehir، Bostanci، Maltepe، Kartal، Pendik


مراحل خرید ملک در استانبول و ترکیه
روند خرید ملک در استانبول و همچنین در کل ترکیه بسیار شبیه به روند خرید ملک در چندین کشور اروپایی است.

پس از امضای قرارداد با مشاور املاک، باید مبلغی را به عنوان سپرده پرداخت کنید.
پرداخت نهایی در رابطه با انتقال اسناد مالکیت (Tapu به ترکی) داده می شود.
مدارک مورد نیاز
پاسپورت و فتوکپی پاسپورت،
شش عکس در سایز پاسپورت
حساب بانکی در یک بانک واقع در ترکیه،
شماره مالیات ترکیه،
اگر ملک را از طریق مشاور املاک خریداری می کنید، یک کارمند دولتی با یک دفتر اسناد رسمی.
هزینه های خرید
پروکسی حدود 100 یورو
مترجم حدود 50 یورو
عکس حدود 10 یورو
هزینه معامله حدود 4 درصد از ارزش ارزیابی شده ملک است
بستن قرارداد
* پس از تصمیم نهایی خود برای خرید ملک، قرارداد خرید منعقد خواهد شد. و در آن زمان باید مبلغی را به صاحب ملک پرداخت کنید.

* مبلغ ودیعه از ملکی به ملک دیگر متفاوت است اما به عنوان یک قاعده کلی تا 10 درصد قیمت ملک می باشد.

* با امضای همه طرفین قرارداد و دریافت سپرده، قرارداد لازم الاجرا می شود.


 

* به خاطر داشته باشید که اگر بعداً تصمیم به لغو قرارداد خود بگیرید، حق پس گرفتن سپرده را نخواهید داشت. با این حال، اگر مالک ملک از توافق خارج شود، شما سپرده را پس خواهید گرفت، همچنین در چنین رویدادی یک بند جریمه اعمال خواهد شد.

* پس از اتمام مراحل توافق، خریدار و مالک ملک (یا وکالتنامه آن) حضوری برای انتقال سند در اداره رسمی ثبت اسناد و املاک ملاقات خواهند کرد. این فرآیند بیشتر حدود یک ساعت طول می کشد. خریداران خارجی نیز ملزم به همراه داشتن مترجم برای تایید ثبت نام هستند.

* شما باید قبل از امضای سند نهایی، مالیات و هزینه (حدود 4 درصد ارزش ارزیابی شده ملک) را که توسط قانون تعریف شده است، پرداخت کنید. پس از امضای قرارداد همه طرفین، فرآیند خرید کامل می شود.

* امضای قرارداد و گرفتن سند مالکیت به این معنی است که ملک و مالکیت اکنون به شما منتقل شده است و شما در سازمان ثبت اسناد و املاک ثبت می شوید.

* پس از انتقال سند مالکیت، باید باقیمانده قیمت ملکی را که خریداری کرده اید به فروشنده بپردازید.

کمک حرفه ای هنگام خرید ملک
اگر این اولین بار است که ملک در استانبول خریداری می کنید یا می خواهید ملکی را از خارج یا خارج از کشور خریداری کنید، به شما توصیه می کنیم یک مشاور املاک مورد اعتماد پیدا کنید تا به شما کمک کند ملک ایده آل خود را در استانبول پیدا کنید و به زبان خود صحبت کنید.

خدمات املاک یابی و مشاوره ما
ما به عنوان تیمی از افراد داخلی استانبول ، با بهترین و مورد اعتماد مشاوران املاک و مستغلات در استانبول آشنا هستیم.

ما می توانیم به شما کمک کنیم تا بهترین ملک را برای فروش یا اجاره در استانبول با توجه به نیازهای خود پیدا کنید. لطفا به سادگی برای ما بنویسید یا فرم درخواست زیر را پر کنید. و لطفا ذکر کنید؛


 

کلاب هاوس، یوتیوب، اینستاگرام و همه ......
ما را در سایت کلاب هاوس، یوتیوب، اینستاگرام و همه ... دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : متخصص club10 بازدید : 153 تاريخ : چهارشنبه 11 خرداد 1401 ساعت: 20:09

یکی از پر کاربرد ترین اصطلاحات اینستاگرام که در بین کاربران فعال این شبکه اجتماعی رایج است، اصطلاح فالوور می باشد. اصطلاحی پرکاربرد و در عین حال نمادی برای رقابت! اما معنی فالوور چیست؟ و چگونه می توان اطلاعات کاملی پیرامون آن بدست آورد؟ این مطلب همه جوانب این لغت پرکاربرد را پوشش می دهد. پس با ما همراه باشید.

فالوور قبل از اینکه یک اصطلاح باشد، یک کلمه انگلیسی است که کاربردهای مختلفی در این زبان دارد. اما از زمان پیدایش و ظهور شبکه های اجتماعی، کاربرد آن نیز به گونه ای افزایش پیدا کرد که برخی افراد که با زبان انگلیسی آشنایی کافی ندارند، بر این باورند که این کلمه یا اصطلاح تنها متعلق به اینستاگرام یا سایر شبکه های اجتماعی مبتنی بر فالوور است.
معنی کلمه فالوور چیست؟
این کلمه که در زبان انگلیسی با املاء Follower نوشته می شود، Noun یا اسم بوده و به معنی دنبال کننده می باشد.
کاربرد اصطلاح فالوور در اینستاگرام چیست؟
با توجه به اینکه دسترسی به سایر شبکه های اجتماعی پرکاربرد در سطح جهان برای کاربران ایرانی محدود بوده و عموم جامعه تنها اینستاگرام را به عنوان یک شبکه اجتماعی می شناسند، بسیاری گمان می کنند که اصطلاح یا کلمه فالوور فقط در اینستا کاربرد دارد.

اکثر شبکه های اجتماعی امکانی را در پلتفرم خود در نظر گرفته اند تا کاربرانشان بتوانند با یکدیگر در ارتباط باشند و به قول معروف از احوال یکدیگر با خبر شوند. ما این نوع از رسانه های اجتماعی را رسانه های مبتنی بر فالوور یا فالوور محور می نامیم.

توئیتر، فیسبوک، لینکدین، ساوندکلود، پینترست و بسیاری دیگر از پلتفرم های اجتماعی با کاربری متفاوت، دکمه ای را در پروفایل کاربران خود با عنوان Follow قرار داده اند.

هدف از قرار دادن دکمه فالو این است که باعث ایجاد پیوند بین پروفایل های فعال در این شبکه های اجتماعی شود.

در اینستاگرام زمانی که پروفایل یک شخص را مشاهده می کنیم با چند اصطلاح از جمله Followers برخورد می کنیم. اگر از طریق اپلیکیشن اینستا پروفایل شخصی را مشاهده کنید، عددی زیر عبارت Followers و اگر از طریق وب سایت این شبکه اجتماعی اقدام به بازدید از پروفایل ایشان کنید، عددی مقابل این عبارت مشاهده می کنید.
عدد فالوور چیست؟
حتما برای شما این سوال که عدد فالوور چیست و بیانگر چه المانی از صفحه اینستاگرام یک کاربر می باشد، تا کنون به وجود آمده است. عددی که مقابل یا زیر کلمه Followers مشاهده می کنید، بیانگر تعداد دنبال کنندگان یک اکانت اینستا می باشد.

هر چه این عدد بالاتر باشد، نشان از محبوبیت آن پیج نزد مخاطبینش دارد. این عدد، خود نیز دارای نمادهایی است که می تواند سوال برانگیز باشد. برای مثال K در تعداد فالوور چیست و M چه معنایی دارد!

پیج هایی که در ابتدای کار هستند کار سختی برای دریافت فالوورهای زیاد و رسیدن به k فالوور هستند به همین خاطر به این پیج ها توصیه می شود که از بسته های فالوور فوری و خرید فالوور واقعی اینستاگرام که ایرانی هم هستند استفاده کنند تا بتوانند اعتماد کاربران اینستاگرام را سریع تر جلب کنند.

کلاب هاوس، یوتیوب، اینستاگرام و همه ......
ما را در سایت کلاب هاوس، یوتیوب، اینستاگرام و همه ... دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : متخصص club10 بازدید : 130 تاريخ : دوشنبه 9 خرداد 1401 ساعت: 18:21

در کلاب هاوس، بازی هایی بسیاری وجود دارد که شما می توانید، آن ها را انجام دهید. بسیاری از این بازی ها شبیه به بازی های واقعی هستند و بسیاری از آن ها قدیمی هستند و ایده جدیدی به حساب نمی آیند. در ادامه همراه ما باشید تا بازی هایی که در کلاب هاوس وجود دارد را برایتان بازگو کنیم. 

مافیا
مشهورترین بازی در کلاب هاوس که مطمئنا همه شما این اسم را شنیده اید. حتما هم شما این بازی را انجام داده اید. در اپلیکیشن کلاب هاوس نیز چنین بازی وجود دارد که شما می توانید با افرادی که در یک روم هستند، بازی کنید.

در اوایل ساخته شدن کلاب هاوس، فضای برای چت نبود و برای این که این بازی انجام شود، افراد باید در اینستاگرام به دایرکت یکدیگر مراجعه می کردند. قوانینی این بازی در کلاب هاوس به مانند بازی خود مافیا است و همانند او اجرا می شود.

الگوریتم
یکی از بازی های کلاب هاوس که بر پایه هوش است و افراد باید در آن از هوش خود نهایت استفاده را بکنند. در این بازی یکی از افراد روم با اسم هایی که در گروه وجود دارد یا … باید یک الگوریتم بسازد. دیگر افراد روم باید سعی کنند الگوریتم را حدس بزنند.

 

وکیل مدافع
از بازی های جذاب دیگر کلاب هاوس، وکیل مدافع است. این بازی نیز نیاز به هوش و حواس جمعی دارد‌. در این بازی یک نفر بازیگردان شده و بازی را شروع می کند. او اسم هر فردی را صدا بزند باید نفر سمت راستی او به جای آن فرد جواب بدهد.

یعنی اگر نفر اول را صدا بزند نفر دوم در روم باید به جای نفر اول صحبت کند. به این دلیل به این بازی، وکیل مدافع می گویند که هر فردی یک وکیل دارد یعنی نفر سمت راستش و وکیل او باید به جای او پاسخ سوال را بدهد.

اگر این بازی‌ها را انجام دادید نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید. همچنین برای جذاب شدن بازی در کلاب هاوس می‌توانید به فکر افزایش کاربران خود باشید. یکی از روش‌های افزایش مخاطبان در این شبکه اجتماعی خرید فالوور کلاب هاوس است.

کلاب هاوس، یوتیوب، اینستاگرام و همه ......
ما را در سایت کلاب هاوس، یوتیوب، اینستاگرام و همه ... دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : متخصص club10 بازدید : 184 تاريخ : چهارشنبه 4 خرداد 1401 ساعت: 14:22